tirsdag den 27. december 2011

Foråret 2012 er fyldt med MOJO yoga og Zumba...

Så skal året snart skydes ind, og det er tid til at få gang i kroppen igen - til andet end at fylde mad i. Jeg starter hold allerede på mandag, den 2. januar! Er du klar?
   
Tryk på holdet for mere info og tilmelding. Scroll ned og læs mere om MOJO og Zumba.
    
Mandage:

Tirsdage: 

Onsdage: 

Torsdage:



  
  
MOJO Yoga® er udviklet til alle - til det brede ”publikum”, som har lyst til at prøve kræfter med yoga.
Det er et effektivt og hårdt yogakoncept, men samtidig enkelt og lettilgængeligt for alle. Der undervises med danske ord og begreber. MOJO Yoga® er godt for krop og sjæl, der er fokus på dynamik og power, og der arbejdes med styrke, smidighed og balance.
Velkommen til MOJO Yoga® – en udfordring, som er enkel, men ikke let!
   
Zumba® er en blanding af fitness og dans. Du får sved på panden, få pulsen op, og fylde dig med energi og glæde. Zumba® er for alle aldre og evner, mænd, kvinder og børn, tykke og tynde, dem med rytme og dem uden. Zumba® handler om at have det sjovt... ikke om at være perfekt. Du behøver ikke gøre alting som jeg gør… du finder din egen måde, din egen rytme, dit eget jeg i dansen og musikken.

Få endnu mere info om MOJO her.
Få endnu mere info om Zumba her.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du har lyst til at lægge en besked.
Underskriv venligst din kommentar med dit navn og mail-adresse, da jeg ikke ønsker anonyme kommentarer.
Din kommentar vil først blive vist, når jeg har godkendt den.